Det är dags för fredagsmys!

Efter allt igår och resten av veckan känner jag att det är bäst att stanna inne idag!
Som jag har tjatat om hela veckan så har inte denna vecka varit särskilld bra.
Igår kom Lisette hem till mig och jag skulle följa henne ut.. Jag går in i mitt rum för att hämta en sak och så trycker hon på en knapp som hon inte skulle gjort..  Halva huset släktes ner. Tur man har mobiltelefoner! Så efter några samtal och jag lyckats släcka ner resten av huset kommer Jonny hem till mig och fixar det, som tur är!
Jisses, aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. Så ikväll när Catherine kommer hem, så kommer hon till ett hus där det finns ström :) !
Men dagen är inte slut! Vad som helst kan hända.. ajaj!
För övrigt har min dag varit bra! :) ! Skolan och nu hemma och tvättar och städar. Saker som måste göras!
Imorgon blir det klassfest och mot kvällen kommer det fler folks! Ska nog bli kul !! :)
Får gå o hänga tvätt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0