Godkväll!

Varför jag börjat blogga igen? Fråga mig inte för jag vet mycket väl om att jag kommer sluta med det när som helt.
Mitt första inlägg måste vara ett klago-inlägg eftersom min vecka har varit så dålig!
Måndags bestod dagen av stress, stress, stress!
Tisdags förstörs dagen genom att bussen totalt dissar mig och vi sen åker in till Lund i en varm äcklig buss med folk som skriker och har musik på HÖGT. -sjukt irriterande!
Idag försover man sig och kommer dessutom försent till nästa lektion, pratar med lärare och åker hem till Bullsan sjukt trött måste sova... men jag spelar Farmville på Facebook istället! (super!). Tillbaka i skolan och folk snackar o snackar o snackar o snackar - IRRITERANDE!
Åker hem tidigare eftersom vi redan var klara med vårt arbete och jag kommer hem slår in min förbannade tå och som om inte det räckte bryter jag min nagel.. (på fingret denna gång) och sen blir det förvirring igen, eftersom jag alltid är så jävla förvirrad! Sen blir det tjafs och ja.. hela dagen har jag bara varit sur och.. sur!
Skönt! - så nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0