Sjuk eller extremt popcorn sugen?

Har inte mått särskillt bra idag.. fryser som bara den! Men det blir nog bra snart..
Känner starkt popcorn behov dock, men vågar inte ge mig på kastrullen fler gånger. Måste handla mikropopcorn, dessutom mycket godare tycker jag!
Har pluggat idag igen, ganska skönt o få allt gjort i tid.. har inte haft något bättre för mig ändå..
Snart kommer väl kära Catherine hem och jag hoppas innerligt att hon är på humör för att fixa popcorn till mig!!
snart o snart.. en o en halv timme kvar kom jag på precis..
Ska se Bernst ikväll, måste fixa popcorn tills dess.. kanske får ringa hit någon haha! Nu överdrev jag.. igen.. Hoppas inte hon jobbiga ska vara med idag! - Eller det kanske alltid är samma personer? ingen aning, orkar inte med henne bara.
Får gå tillbaka till tvn nu och hoppas på något bra som kan underhålla mig i drygt 35 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0